Пошуковий запит: (<.>A=Бережний Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Бережний Я. В. Політика реалізації національних проектів: перспективи розвитку в Україні [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний, Я. А. Жаліло, Д. С. Покришка // Економіка України. - 2013. - № 10. - С. 32–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_10_4
|
2. |
Бережний Я. В. Оцінювання як компонент стратегічного планування в державному управлінні [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний // Теорія та практика державного управління. - 2009. - Вип. 2. - С. 276-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2009_2_44
|
3. |
Бережний Я. В. Державне управління і нові управлінські технології [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. - 2012. - Вип. 1. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_upravl_2012_1_11
|
4. |
Бережний Я. В. Конкурентні передумови розвитку товарних ринків в Україні [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2012. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2012_11_9
|
5. |
Бережний Я. В. Запровадження стратегічного планування та управління в енергетиці України [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний, О. А. Шатило // Економіка та держава. - 2013. - № 11. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_11_24
|
6. |
Бережний Я. В. Інституційні засади державної економічної політики [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний. // Ефективна економіка. - 2011. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_9_8
|
7. |
Бережний Я. В. Інституційні пастки і розгортання інституційної кризи в Україні [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний // Економіка та держава. - 2015. - № 9. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_9_12
|
8. |
Бережний Я. В. Інструменти стратегічного планування в роботі юридичних служб органів місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний, О. В. Слобожан // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 20. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_20_25
|
9. |
Бережний Я. В. Інституційні передумови інформаційної асиметрії на внутрішньому ринку України [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний. // Ефективна економіка. - 2014. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_9_60
|
10. |
Бережний Я. В. Економічні реформи і суспільні очікування в Україні [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 20. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_20_26
|
11. |
Бережний Я. В. Стратегічні пріоритети Російської Федерації у зовнішній економічній політиці [Електронний ресурс] / Я. В. Бережний // Стратегічні пріоритети. - 2019. - № 3-4. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2019_3-4_15 Шляхом аналізу вигід і витрат Російської Федерації (РФ) у торгівлі визначено ключові ринки зовнішньоекономічної діяльності російських компаній та країни-партнери. Встановлено, що Росія має основні вигоди і збитки від 10 - 12 країн-партнерів у світовій торгівлі та залежить від них через слабкість внутрішнього ринку. Зв'язки з п'ятьма основними є незмінними, вони становлять понад 50 % від впливу світового ринку на Росію. Сукупні вигоди забезпечують Нідерланди, Туреччина, Польща, Корея та Білорусь. Також вплив на Росію має торгівля послугами з державами-офшорами. Це Ірландія та Кіпр. Зазначається, що помітні втрати у торговому балансі Росія отримує лише від торгівлі послугами з Туреччиною та Україною у сфері туризму і транзиту природного газу. Визначено, що РФ залишається залежною від сировинних ринків світу та обмеженого кола партнерів. Внутрішня політика з подолання сировинної залежності не проводилась (або зазнала невдачі) після розпаду СРСР. Триває інерційний сценарій розвитку "радянської" економіки. До провідних належать ринки мінеральної сировини (нафти й газу) та металів, що разом становить 76 % російського експорту. Невигідною для російських компаній є торгівля на ринках туристичних, ділових і транспортних (транзитних) послуг. За результатами дослідження виокремлено п'ять стратегічних пріоритетів уряду РФ щодо забезпечення стійкості російської економіки: зміцнення позиції на ринку нафти й природного газу у Європі; створення "внутрішнього" ринку на пострадянському просторі; розвиток природних логістичних (географічних) переваг; просування будівельних послуг (енергетика і логістика); формування внутрішнього туристичного ринку. Це означає, що ключова напруженість у Росії виникає з Туреччиною та Україною, які як природні регіональні конкуренти через наявність економічних (у т. ч. географічних) чинників постають на заваді для досягнення вказаних пріоритетів.
|